izpis_h1_title_alt

Analiza uporabniške izkušnje spletne trgovine z namenom optimizacije stopnje konverzije : magistrsko delo
ID Merhar, Rahela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/merhar4769-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, spletna trgovina, vedenje potrošnikov, uporabniki, design, optimizacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Merhar]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 74, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-143112 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:127895043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.02.2023
Število ogledov:714
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of online store user experience for conversion rate optimization
Ključne besede:marketing, sales, online shipping, consumer behaviour, users, design, optimization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj