izpis_h1_title_alt

Vpliv vodenja na ustvarjalnost in inovativnost : primer podjetja Toyota
ID Lavrič, Anja (Avtor), ID Černe, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lavric4744-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporaba človeških zmogljivosti, vodenje, avtentično vodenje, ustvarjalnost, inovativnost, case study, podjetje, Toyota
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Lavrič]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 93, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-143111 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:127774979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.02.2023
Število ogledov:565
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of leadership on creativity and innovation: the case of Toyota company
Ključne besede:human resource management, leadership, authentic leadership, creativity, innovativeness, case study, company, Toyota

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj