izpis_h1_title_alt

Partnersko trženje prek spleta : vidiki potrošnikov in vpliv ponudnikov spletnih vsebin : magistrsko delo
ID Podobnik, Tomaž (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/podobnik4693-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, partnerstvo, interesne skupine, potrošnik, raziskave analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Podobnik]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 70, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-143028 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:122729987 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2023
Število ogledov:867
Število prenosov:219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online affiliate marketing : consumer views and influence of content providers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, partnership, stakeholders, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj