izpis_h1_title_alt

The role of social media in communicating sustainability : master's thesis
ID Mugoša, Jelena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škare, Vatroslav (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mugosa4606-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, business communication, social networks, sustainable development, research, interviews, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Mugoša]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 63, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-143023 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:122345219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:294
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga družbenih medijev pri komuniciranju trajnosti
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, trajnostni razvoj, raziskave, intervjuji, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj