izpis_h1_title_alt

Vloga vsebinskega trženja in pripovedovanja zgodb na družbenih omrežjih za majhna in srednje velika podjetja : magistrsko delo
ID Košiček, Martin (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kosicek4694-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna in srednja podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, informacijska tehnologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Košiček]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 70, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-143012 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:121891843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:655
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of content marketing and storytelling on social networks for small and medium enterprises
Ključne besede:SMEs, marketing, business communication, social networks, information technology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj