izpis_h1_title_alt

Marketing communication strategy for promoting the employee share ownership plan in Slovenia : master's thesis
ID Galevska, Elena (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/galevska4685-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, entrepreneurship, enterprises, ownership, workers, cooperation, marketing, business communications
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Galevska]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 67, 79 str.
PID:20.500.12556/RUL-143002 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:119346691 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:723
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trženjsko komunikacijska strategija za promoviranje načrta udeležbe zaposlenih v lastništvu v Sloveniji
Ključne besede:Slovenija, podjetništvo, podjetje, lastništvo, delavci, sodelovanje, trženje, poslovno komuniciranje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj