Da bi izobraževalni sistem bolje nagovoril današnje učence, tj. generacijo "maternih govorcev" digitalnega jezika računalnikov, video iger in Interneta, je potrebno uporabiti in prilagoditi orodja, ki so se že izkazala za uporabna, na primer razvoj računalniških iger, ki bi opravljale nalogo učenja.
Na oddelku za gradbeništvo Norveške Univerze za znanost in tehnologijo (NTNU) so razvili prototip igre za poučevanje otrok o urbanističnem načrtovanju, trajnostnem razvoju v njihovem mestu, da bi jih spodbudili za sodelovanje v procesih odločanja. Trenutna različica igre ni učinkovita v svojem namenu, saj otrok ne motivira za igro ali učenje. Z uporabo različnih modelov in ogrodij ter upoštevanjem smernic za razvoj uporabniških vmesnikov za otroke smo izboljšali in prilagodili prototip igre.
Igra je bila ovrednotena kvantitativno, na podlagi učnih rezultatov, in kvalitativno, na podlagi motivacije in splošnega zadovoljstva uporabnikov. Dobljeni rezultati dokazujejo, da dodatek smiselnega cilja poveča motivacijo za učenje in učne rezultate. Poleg tega opažanja kažejo, da je potrebno uporabo izobraževalnih iger v učilnici skrbno načrtovati.
|