izpis_h1_title_alt

Premijske blagovne znamke - primer Mercator Premium : diplomsko delo
ID Sitar, Jan (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/sitar4126.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, case study, Mercator
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Sitar]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 35, [6] str.
PID:20.500.12556/RUL-14276 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19302374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1444
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, consumer, satisfaction, loyalty, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj