izpis_h1_title_alt

Vpliv TV oglaševanja na prehrambene navade otrok : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Petrovič, Suzana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/petrovic143.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, otroci, oglas, prehrana, živilska industrija, etika, zakonodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:[S. Petrovič
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/RUL-14194 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19204326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1339
Število prenosov:311
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, children, advertisement, nutrition, food industry, ethics, legislation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj