izpis_h1_title_alt

Analiza postopka pridobivanja nacionalne poklicne kvalifikacije : diplomsko delo
ID Fuhrmann, Anamarie (Avtor), ID Kovač, Polonca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,62 MB)
MD5: 2013708438B31030AB5A48F2A78047D5

Izvleček
Ena izmed temeljnih vrednot demokratično razvitih držav je znanje. Vlaganje v izobraževanje, usposabljanje, raziskave je nujno tako za družbo kot posameznika. V diplomskem delu smo se zato posvetili pomenu neformalnega izobraževanja in postopku pridobivanja nacionalne poklicne kvalifikacije (NPK) kot potrditvi neformalno pridobljenega znanja. Namen dela je bil prek analize izboljšati postopek pridobivanja nacionalne poklicne kvalifikacije v Sloveniji, tako z vidika zakonodaje kot njenega uresničevanja v praksi. Pred raziskavo konkretnega primera v javnem zavodu RTV SLO smo uporabili deskriptivno metodo opisa zgodovinskega pregleda vzpostavljanja različnih oblik izobraževanja v Evropi. Za preverjanje hipotez je uporabljena kombinacija metode anketiranja in intervjuja udeležencev v postopku pridobivanja nacionalne poklicne kvalifikacije v izobraževalnem središču RTV. Ugotovljeno je, da se je vloga izobraževanja za posameznika skozi različna časovna obdobja spreminjala in razvijala v smer, ki postavlja v ospredje posameznika, ki potrebuje znanje v vseh življenjskih obdobjih. Na konkretnem primeru raziskave v javnem zavodu je ugotovljeno, da postopek ne sledi vedno zapisani zakonodaji, vendar omogoča pridobitev poklicne kvalifikacije za delo, ki ga opravljajo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izobraževanje, poklic, vseživljenjsko učenje, kompetence, NPK
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Fuhrmann]
Leto izida:2022
Št. strani:X, 52 str.
PID:20.500.12556/RUL-141928 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.548(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:132248067 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.10.2022
Število ogledov:464
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Anlysis of the procedure of obtaining a national professional qualification
Izvleček:
One of the fundamental values of democratically developed countries is knowledge. Investing in education, training, and research is essential for both society and the individual. In my diploma work, I therefore focused on the importance of informal education and the process of obtaining a national professional qualification (NPK) as confirmation of informally acquired knowledge. The purpose of the work was to improve the process of obtaining a national professional qualification in Slovenia, both from the point of view of legislation and its implementation in practice. Before researching a specific case in the public institution RTV SLO, I used the descriptive method of describing the historical review of the establishment of various forms of education in Europe. To test the hypotheses, a combination of the survey method and the interview of participants in the process of obtaining a national professional qualification at the RTV educational center is used. It is established that the role of education for an individual has changed and developed over different periods of time in a direction that puts the individual in the forefront, who needs knowledge in all periods of life. On the concrete example of research in a public institution, it is established that the procedure does not always follow the written legislation, but it enables the acquisition of a professional qualification for the work they perform.

Ključne besede:education, profession, lifelong learning, competences, NPK

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj