izpis_h1_title_alt

Doprinos geografskih znanj k projektnim aktivnostim Ekošole
ID Krušič, Špela (Avtor), ID Resnik Planinc, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,97 MB)
MD5: C055C0B81F5302DCECF260C1D1292D58

Izvleček
Diplomsko delo se ukvarja s predstavitvijo Ekošole kot mednarodnega programa za izobraževanje in ozaveščanje o trajnostnem razvoju ter okoljski vzgoji. Z izpostavitvijo učnih ciljev slovenskih učnih načrtov pri predmetih, ki se povezujejo z okoljsko vzgojo (spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika, družba, gospodinjstvo, naravoslovje, biologija, geografija), smo ugotovili, da je možnih preko 160 povezav z Ekošolo že preko obstoječih učnih načrtov. Na koncu smo podali predloge za vključitev nekaterih okoljskih tem v že obstoječe učne načrte v luči aktualizacije le-teh. Mednje smo na podlagi ovrednotenja obstoječega učnega načrta za geografijo v osnovni šoli z vidika vključenosti okoljskih tem v povezavi z Ekošolo uvrstili podnebne spremembe z globalnim segrevanjem, celostno obravnavo energije, krožno gospodarstvo in trajnostno mobilnost. Z anketo, izvedeno med učitelji geografije na osnovnih šolah, ki so vključene v Ekošolo, smo prišli do treh dodatkih predlogov (pomen krasa za občutljivost Slovenije na onesnaževanje, trajnostno ekološko kmetovanje v lokalnem okolju in okoljski vplivi (masovnega) turizma), poleg teh pa smo med predloge uvrstili še problematiko čebel in drugih opraševalcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostni razvoj, okoljska vzgoja, učni načrti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-141582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.10.2022
Število ogledov:384
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The contribution of geographical knowledge to the project activities of the Ecoschool
Izvleček:
The thesis deals with the presentation of Eco-Schools as an international program that aims to educate about and make students aware of the meaning of sustainable development and environmental education. By observing the educational goals in Slovene curricula for subjects that are closely connected with environmental education (nature study, science and technology, social studies, HE, science, biology, geography) we have found out that there are more than 160 correlations with Eco-School. In the end some new suggestions were made for including several environmental topics into the existing curricula in order to make them more topical. After assessing and scanning the existing curriculum for geography in the primary school for environmental topics in connection with Eco-School, we have suggested the following topics: climate changes and global warming, the holistic approach to energy, circular economy and sustainable mobility. A survey was conducted among primary school geography teachers who work in schools that are included in the Eco-School network and three additional suggestions were made on its basis (the significance of karst for Slovenia’s sensitivity to pollution, sustainable ecological agriculture in the local environment and the impact of (mass) tourism on the environment), in addition we have suggested the problem of bees and other pollinators.

Ključne besede:sustainable development, environmental education, curriculum

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj