izpis_h1_title_alt

Klepetalnik z zmožnostjo procesiranja naravnega jezika za platformo InDoc EDGE
ID Cavalleri, Matic (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (635,53 KB)
MD5: 385C404E664D2B55BE7B02F6882FC380

Izvleček
Diplomska naloga opisuje področje klepetalnikov in področje procesiranja naravnega jezika. Poglobi se v razvoj prototipa klepetalnika za platformo za poslovno komunikacijo Microsoft Teams, ki ji s pomočjo storitve za prepoznavo naravnega jezika Microsoft LUIS omogoča samodejno prepoznavo namena sporočil, ki jih prejema od uporabnikov. Diplomska naloga opiše načine implementacije klepetalnika, arhitekturo projekta, zmožnosti klepetalnika, načine treniranja in konfiguracijo modela za prepoznavo naravnega jezika, integracijo klepetalnika s storitvijo za digitalno upravljanje z dokumenti InDoc EDGE, opisuje težave, na katere smo naleteli tekom razvoja, potrebne rešitve za nadaljnji razvoj in postavitev klepetalnika v produkcijsko okolje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:klepetalnik, procesiranje naravnega jezika, integracija, Microsoft Teams, InDoc EDGE
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-141509 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:124161027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2022
Število ogledov:366
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Chatbot with the capability of natural language processing for InDoc EDGE platform
Izvleček:
The diploma thesis describes the field of chatbots and the field of natural language processing. Thesis delves into development of a chatbot prototype for Microsoft Teams business communication platform, which, with the help of the Microsoft LUIS natural language recognition service, has the ability to automatically recognize the intent of the messages it receives from users. Diploma thesis describes how the chatbot was implemented, project's architecture, chatbot's capabilities, methods of training and configuring the model for natural language recognition, the integration of chatbot with the digital document management service InDoc EDGE, describes the problems encountered during development and the necessary solutions for further development and deployment of chatbot to a production environment.

Ključne besede:chatbot, natural language processing, integration, Microsoft Teams, InDoc EDGE

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj