Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The status quo of the visual turn in public relations practice
ID
Wiesenberg, Markus
(
Avtor
),
ID
Verčič, Dejan
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(499,63 KB)
MD5: 231B161ACC248EA090665719A74A8D1C
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/commun-2019-0111/html
Galerija slik
Izvleček
While most research in public relations and strategic communication concentrates on textual elements, this contribution shifts the focus to the growing importance of visual elements. The theoretical background is based on visual theory and the concept of strategic mediatization. By using a large-scale quantitative survey among 3,387 European communication professionals, this study is the first empirical evidence of communication professionals’ perspectives concerning visual communication. Therefore, the paper empirically demonstrates a visual turn in strategic communication. Although practitioners have been using visual elements since the very beginnings of their trade, only a minority guide these activities through a sound management process. This calls for a deeper consideration of visual communication management in practice and visual public relations research in academia.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
visual public relations
,
visual communication management
,
strategic mediatization
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2021
Št. strani:
Str. 229-252
Številčenje:
Vol. 46, Iss. 2
PID:
20.500.12556/RUL-140852
UDK:
7.038.53:316.77:659.4
ISSN pri članku:
0341-2059
DOI:
10.1515/commun-2019-0111
COBISS.SI-ID:
122053635
Datum objave v RUL:
20.09.2022
Število ogledov:
416
Število prenosov:
103
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Communications
Skrajšan naslov:
Communications
Založnik:
Lang
ISSN:
0341-2059
COBISS.SI-ID:
201517
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
20.09.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
odnosi z javnostmi
,
sporazumevanje
,
vizualne komunikacije
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj