izpis_h1_title_alt

The status quo of the visual turn in public relations practice
ID Wiesenberg, Markus (Avtor), ID Verčič, Dejan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (499,63 KB)
MD5: 231B161ACC248EA090665719A74A8D1C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/commun-2019-0111/html Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
While most research in public relations and strategic communication concentrates on textual elements, this contribution shifts the focus to the growing importance of visual elements. The theoretical background is based on visual theory and the concept of strategic mediatization. By using a large-scale quantitative survey among 3,387 European communication professionals, this study is the first empirical evidence of communication professionals’ perspectives concerning visual communication. Therefore, the paper empirically demonstrates a visual turn in strategic communication. Although practitioners have been using visual elements since the very beginnings of their trade, only a minority guide these activities through a sound management process. This calls for a deeper consideration of visual communication management in practice and visual public relations research in academia.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:visual public relations, visual communication management, strategic mediatization
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 229-252
Številčenje:Vol. 46, Iss. 2
PID:20.500.12556/RUL-140852 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:7.038.53:316.77:659.4
ISSN pri članku:0341-2059
DOI:10.1515/commun-2019-0111 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:122053635 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2022
Število ogledov:242
Število prenosov:75
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Communications
Skrajšan naslov:Communications
Založnik:Lang
ISSN:0341-2059
COBISS.SI-ID:201517 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:20.09.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi z javnostmi, sporazumevanje, vizualne komunikacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj