Details

Naložbeno življenjsko zavarovanje zavarovalnice KD Življenje : diplomsko delo
ID Marentič, Tanja (Author), ID Hartman, Rasto (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/marentic4061.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:zavarovalstvo, življenjsko zavarovanje, investicije, investicijski skladi, vzajemni skladi, tveganje, donos, opcije, komparacije, primeri
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Marentič]
Year:2009
Number of pages:II, 42 str., 12 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14078 This link opens in a new window
UDC:368
COBISS.SI-ID:19111398 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2475
Downloads:301
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
MARENTIČ, Tanja, 2009, Naložbeno življenjsko zavarovanje zavarovalnice KD Življenje : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : T. Marentič. [Accessed 29 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/marentic4061.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. ANALIZA STRATEGIJE IN TAKTIK DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANI ORGANIZACIJI
  2. ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
  3. OVREDNOTENJE UPORABE DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANEM PODJETJU
  4. ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
  5. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNEGA MARKETINGA IZBRANE ORGANIZACIJE
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
  2. Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
  3. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  4. Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
  5. Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije

Back