izpis_h1_title_alt

Fotografija in elementi grotesknega
ID Bon, Tjaša (Avtor), ID Koštrun, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,09 MB)
MD5: B966F6B82BFCEC6D1C20EBF475012581

Izvleček
V svojem diplomskem delu sem obravnavala medij fotografije in področja, kjer se pojavljajo elementi grotesknega. V teoretičnemu delu sem definirala pojem groteske in njegov nastanek, nadalje sem naredila krajši zgodovinski oris prisotnosti grotesknih elementov v povezavi z začetki razvoja medija, na koncu pa sem razčlenila prisotnost grotesknega v različnih žanrih fotografije. Analizirala sem referenčne avtorje in preučevala njihove skupne komponente tako vsebinske kot tehnične zakonitosti. V praktičnemu delu diplome sem se ukvarjala s klasičnimi fotografskimi tehnikami, pri katerih sem poleg samega motiva osredotočala na manipulacijo medija, s katerim sem skozi izbran medij ustvarila občutek grotesknega.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije fotografija analogna fotografija groteska manipulacija temačnost diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140609 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.09.2022
Število ogledov:672
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Photography and elements of the grotesque
Izvleček:
In my BA thesis, I discuss the medium of photography and the areas in which elements of the grotesque appear. In the theoretical part I defined the concept of grotesque and its origin. I made a brief historical outline of the presence of grotesque elements in connection with the beginnings of media development, and finally analyzed the presence of grotesque in different genres of photography. I analyzed the reference authors and studied the components they have in common, both in terms of content and technical legitimacy of the medium. In the practical part of the thesis, I dealt with classical photographic techniques in which, in addition to the motif itself, I focused on the manipulation of the medium with which I created a sense of the grotesque through the chosen medium.

Ključne besede:visual communications photography analogue photography grotesque manipulation gloominess BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj