izpis_h1_title_alt

Overview of Artificial Intelligence Approaches in Video Games
ID PRODANOV, JOVAN (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,11 MB)
MD5: 772D74414D24C88F4773A4A65BC31010

Izvleček
The thesis will present different ways of using artificial intelligence in computer games with an emphasis on a tool that uses deep reinforcement learning. We will go deep into the rabbit hole that is game AI and try to understand years of research. The whole history of game AI will not be covered, but it will be enough to figure out what it means.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:video game, artificial intelligence, approaches, training
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140241 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:121644803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2022
Število ogledov:720
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pregled metod umetne inteligence v video igrah
Izvleček:
V diplomski nalogi bodo predstavljeni različni načini uporabe umetne inteligence v računalniških igrah s poudarkom na orodju, ki uporablja globoko spodbujevano učenje. Poglobili se bomo v zajčjo luknjo, ki je umetna inteligenca iger in poskušali razumeti leta raziskav. Celotne zgodovine umetne inteligence iger ne bomo zajeli, vendar bo dovolj da ugotovimo kaj pomeni.

Ključne besede:video igra, umetna inteligenca, pristopi, treniranje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj