Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of Ancient Emona
ID
Govekar-Okoliš, Monika
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://journals.um.si/index.php/education/article/view/2369
Galerija slik
Izvleček
Museums today engage in a range of educational activities, including simulated museum's historical school lessons. The article uses the Slovenian School Museum as an example and describes the education it offers, especially concerning museum's historical school lessons. The purpose of this qualitative study is to explore the views and reactions of university students (n = 19) from the Faculty of Arts at the University of Ljubljana, concerning what they learned from the enactment of a historical school lesson. An open-ended type of questionnaire was given to participants in the study year 2019/20 and used to evaluate the “Ancient Emona” school lesson. The study's findings show the historical school lesson conducted in the museum to be an effective, living, and active means of education on the history of teaching for university students.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
museum education
,
museum's school lessons
,
Slovenian School Museum
,
university students
,
Ancient Emona
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
01.08.2022
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 41-58
Številčenje:
Vol. 15, spec. issue
PID:
20.500.12556/RUL-140171
UDK:
378
ISSN pri članku:
1855-4431
DOI:
10.18690/rei.15.Spec.%20Iss..41-58.2022
COBISS.SI-ID:
120857091
Datum objave v RUL:
12.09.2022
Število ogledov:
504
Število prenosov:
34
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Pedagoška fakulteta, Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta, Univerzitetna založba Univerze
ISSN:
1855-4431
COBISS.SI-ID:
239555072
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
muzejsko izobraževanje
,
muzejske učne ure
,
Slovenski šolski muzej
,
visokošolski študenti
,
antična Emona
,
muzejska pedagogika
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj