izpis_h1_title_alt

Vpliv spletnih socialnih omrežij na turizem s poudarkom na občini Kranjska Gora
ID Verbič, Sara (Avtor), ID Cigale, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,82 MB)
MD5: 766878D6FDFE10516B02D165F75971D0

Izvleček
Spletna socialna omrežja so pomemben sestavni del turistične promocije in bistveno vplivajo na prostočasno turistično ravnanje ljudi. Občina Kranjska Gora je ena najbolj obiskanih slovenskih turističnih destinacij in ima pestro ponudbo skozi celo leto. Namen diplomske naloge je ugotoviti in ovrednotiti vpliv socialnih omrežij na prostočasno turistično ravnanje s poudarkom na raziskovanju vpliva socialnih omrežij na obiskovanje občine Kranjska Gora. Za dosego namena je bila izvedena anketna raziskava. Velika večina, natančneje 94 % vseh anketirancev, je uporabnikov spletnih socialnih omrežij. Za obisk destinacije zaradi informacij, ki so bile objavljene na spletnih socialnih omrežjih (npr. videli so objavo znanca, destinacije, vplivneža …), se je odločilo 71 % anketirancev, kar dokazuje, da imajo velik vpliv na prostočasno turistično ravnanje. Od vseh anketirancev, ki uporabljajo spletna socialna omrežja, jih 21 % sledi profilu Kranjske Gore. V preteklosti so k obisku občine spodbudila 42 % anketirancev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turistična geografija, turizem, spletna socialna omrežja, občina Kranjska Gora
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140136 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2022
Število ogledov:679
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of online social networks on tourism with an emphasis on the Municipality of Kranjska Gora
Izvleček:
Online social networks are an important part of tourism promotion and have had a significant impact on people's tourism behavior. The Municipality of Kranjska Gora is an important Slovenian tourist destination and has a wide range of offers throughout the year. The purpose of the diploma thesis is to determine and evaluate the impact of social networks on tourist behavior with an emphasis on researching the impact of social networks on visiting the municipality of Kranjska Gora. To achieve the purpose, a survey was conducted. A big majority, more precisely 94% of all respondents, were users of online social networks. 71% of respondents decided to visit a destination due to information published on online social networks (e.g. they saw the post of an acquaintance, destination, influencer, …), which proves that they have a great impact on tourism behavior. Of all respondents who use online social networks, 21% follow the profile of Kranjska Gora. In the past, online social networks have encouraged 42% of respondents to visit the municipality.

Ključne besede:geography of tourism, tourism, online social medias, municipality od Kranjska Gora

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj