Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Experiences in distance education and practical use of ICT during the COVID-19 epidemic of Slovenian primary school music teachers with different professional experiences
ID
Bohak Adam, Tina
(
Avtor
),
ID
Metljak, Mira
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(527,21 KB)
MD5: BB3A61062BBA7BE4182DDDAA3E8BE1B0
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S259029112100142X
Galerija slik
Izvleček
The aim of this study was to determine the influence of music teachers’ professional experience on ICT use in Slovenian primary education before and after the proclamation of the COVID-19 epidemic. We collected data using an online questionnaire; eighty-three music teachers participated. We divided them into three groups with different professional experiences. The results show that music teachers with less professional experience used ICT more and had fewer problems than those with more professional experience. The creative ICT use of music teachers in primary schools today has a significant impact on the quality of learning objectives, motivation and efficiency.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
distance education
,
music teacher
,
professional experience
,
COVID-19
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
AG - Akademija za glasbo
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
9 str.
Številčenje:
Vol. 5, iss. 1, art. 100246
PID:
20.500.12556/RUL-139994
UDK:
37.091.3:78
ISSN pri članku:
2590-2911
DOI:
10.1016/j.ssaho.2021.100246
COBISS.SI-ID:
92567299
Datum objave v RUL:
09.09.2022
Število ogledov:
659
Število prenosov:
121
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Social sciences & humanities open
Založnik:
Elsevier
ISSN:
2590-2911
COBISS.SI-ID:
56232963
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
glasbena pedagogika
,
poučevanje na daljavo
,
učitelji glasbe
,
covid-19
,
glasba
,
učenje in poučevanje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj