izpis_h1_title_alt

Dejavniki nakupne odločitve tehnološkega izdelka : primer nakupa računalnika
ID Behrić, Enisa (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/behric3992.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, izbora, tehnologija, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Behrić]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-13978 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.7
COBISS.SI-ID:18971110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:840
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, technology, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj