izpis_h1_title_alt

Proceduralno generiranje zapuščenega mesta
ID MARINKO, MIHA (Avtor), ID Bovcon, Narvika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Meden, Blaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (44,58 MB)
MD5: B85C6E42C425C2DCD77DC8BAAF6027E3

Izvleček
V diplomski nalogi je opisano proceduralno generiranje v računalniški grafiki. Predstavljeno je orodje za 3D računalniško grafiko Blender, s katerim smo ustvarili generator zapuščenega mesta. Natančno je predstavljena implementacija proceduralnega generatorja, ki vključuje generiranje terena, cestnega omrežja stavb, rastlin in drugih predmetov v mestu. Opisani so 3D modeli in materiali, ki pomagajo generatorju do končnih vizualnih rezultatov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Proceduralno generiranje, Blender, 3D računalniška grafika
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-139472 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:120592643 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2022
Število ogledov:867
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Procedural generation of an abandoned city
Izvleček:
The diploma thesis talks about procedural generation in computer graphics. It describes 3D computer graphics tool Blender, used in creation of generator of abandoned city. Accurately described is the implementation of procedural generator, which includes generation of terrain, road networks, plants and other city objects. Described are 3D models and materials, which help generator achive the final visual results.

Ključne besede:Procedural generation, Blender, 3D computer graphics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj