izpis_h1_title_alt

Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
ID Kos, Marjanca (Avtor), ID Stradovnik, Nika (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7322/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Izkušnje v naravi iz zgodnjega otroštva so ključnega pomena za življenje otrok. Vendar ima pristop igre in učenja v naravi nekatere omejitve, med drugim tudi bolezni, ki jih prenašajo klopi. Slovenija je žal med državami, kjer je pogostost klopov in pojavnost po boleznih, ki jih prenašajo, med najvišjimi v Evropi. Rezultati predstavljene raziskave razkrivajo stališča in izkušnje slovenskih vzgojiteljev o ustvarjanju varnejšega okolja za nadaljnji razvoj vzgoje in izobraževanja v naravi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk na prostem
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:4-8
Številčenje:26
PID:20.500.12556/RUL-139324 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:118785539 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2022
Število ogledov:554
Število prenosov:132
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj