izpis_h1_title_alt

Using screencasting videography to analyse consumer online fashion clothing purchase intention ; a comparison between men and women : master thesis
ID Kolačević, Mihaela (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kolacevic4639-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, textile industry, izbira, sex
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kolačević]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 63, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-139277 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:116295171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:700
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza spletne nakupne namere modnih oblačil s pomočjo uporabe posnetkov zaslona : primerjava med moškimi in ženskami
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, tekstilna industrija, izbira, spol

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj