izpis_h1_title_alt

Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg : magistrsko delo
ID Filipič, Lucija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/filipic4638-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke, Starbucks, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Filipič]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 68, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-139272 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:116253699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:645
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian consumers' perception of the Starbucks brand prior to their market entry
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing decision making, brands, Starbucks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj