Details

Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg : magistrsko delo
ID Filipič, Lucija (Author), ID Žabkar, Vesna (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/filipic4638-B.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke, Starbucks, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Filipič]
Year:2022
Number of pages:III, 68, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-139272 This link opens in a new window
UDC:366
COBISS.SI-ID:116253699 This link opens in a new window
Publication date in RUL:01.11.2022
Views:800
Downloads:84
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
FILIPIČ, Lucija, 2022, Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : L. Filipič. [Accessed 12 April 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/filipic4638-B.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Slovenian consumers' perception of the Starbucks brand prior to their market entry
Keywords:marketing, consumer behaviour, purchasing decision making, brands, Starbucks, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Organizacija in financiranje predšolske vzgoje v Občini Ivančna Gorica
  2. Vključenost otrok v predšolsko vzgojo v Sloveniji in Evropski uniji
  3. Predšolska vzgoja v Sloveniji ter javni in zasebni vrtci v Mestni občini Ljubljana
  4. Pravni vidiki ustanavljanja zasebnega vrtca
  5. Primerjalna analiza
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia
  2. Teorija in praksa sodelovanja s starši
  3. Merjenje ugleda srednjih šol
  4. Prenova srednjega poklicnega izobraževanja tapetnik
  5. Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)

Back