izpis_h1_title_alt

Notranja komunikacija kot orodje za ustvarjanje zavezanosti blagovni znamki po združitvi podjetij : magistrsko delo
ID Snoj, Urša (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/snoj4637-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetništvo, podjetje, združitve podjetij, blagovne znamke, premoženje, komuniciranje, kultura, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Snoj]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 68, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-139262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:114795779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:1297
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal communication as a tool for creating employee brand commitment after companies merger
Ključne besede:entrepreneurship, enterprises, mergers, brands, property, communications, culture, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj