izpis_h1_title_alt

An analysis of the organic destination image of Ljubljana based on user-generated content : master's thesis
ID Skibina, Anastasiia (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skibina4598-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, destination, Ljubljana, brands, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Skibina]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 63, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-139237 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:111620611 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:550
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza organske podobe Ljubljane kot turistične destinacije na podlagi vsebin generiranih s strani uporabnikov
Ključne besede:Slovenija, turizem, destinacija, Ljubljana, blagovne znamke, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj