izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa podjetja Adacta na izbrane trge : magistrsko delo
ID Panjek, Miha (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/panjek4610-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, informatika, podjetje, Adacta, poslovanje podjetja, internacionalizacija, partnerstvo, strategija, izboljšave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Panjek]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 67, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-139230 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:111406595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:991
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Market entry strategy of Adacta
Ključne besede:Slovenia, informatics, enterprises, Adacta, company performance, internationalization, partnership, strategy, improvements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj