izpis_h1_title_alt

Vloga oglaševanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 in odziv zaposlenih v izbranem podjetju : magistrsko delo
ID Zrinski, Zarja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zrinski4596-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:epidemija, Covid-19, podjetje, zdravje, trženje, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Z. Zrinski]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 51, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-139223 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:108099587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:942
Število prenosov:77
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of advertisements to prevent the spread of SARS-CoV-2 and the response of employees at a selected company
Ključne besede:epidemic, Covid-19, enterprises, health, marketing, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj