izpis_h1_title_alt

Uporaba sodobnih trženjsko komunikacijskih pristopov ob nastopu krize : magistrsko delo
ID Wojčicki, Nina (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/wojcicki4587-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mednarodno poslovanje, podjetje, krize, management, komuniciranje, psihologija, trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Wojčicki]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 76, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-139222 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:108094723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:750
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The application of modern approaches in marketing communication in times of crisis
Ključne besede:international business, enterprises, crises, management, communications, psychology, marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj