izpis_h1_title_alt

Pomen povratne informacije bodočim učiteljem o njihovih govornih nastopih
ID Godec Soršak, Lara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,29 MB)
MD5: CFFDE427393A6BAB7E143113BCAE7210
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku se osredotočamo na pomen in uporabnost povratne informacije bodočim učiteljem o njihovih govornih nastopih pri enem izmed študijskih predmetov. Rezultati ankete študentov razrednega pouka so pokazali, da se jim zdi povratna informacija kolegov in asistentke o opravljenem govornem nastopu uporabna, realna, natančna, izčrpna in objektivna. Študentje se učijo sprejemati in dajati povratno informacijo, zato v prispevku poudarjamo prednosti vrstniške povratne informacije. Kakovostna povratna informacija namreč omogoča napredek in izboljšanje govornega nastopanja posameznika, kar je za bodoče učitelje zelo pomembno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:govorni nastop, vrstniška povratna informacija, razredni pouk
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 465-472
PID:20.500.12556/RUL-138479 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:808.5:37.011.3-051
DOI:10.4312/Obdobja.38.465-472 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12659785 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.07.2022
Število ogledov:363
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article focuses on the importance and usefulness of feedback to future teachers about their oral performance in one of the study subjects. The results of the survey of students of primary teacher education have shown that they find feedback from colleagues and an assistant on their oral performance useful, realistic, accurate, comprehensive and objective. Students learn to receive and give feedback, so in the article the benefits of peer feedback are emphasised. Quality feedback facilitates progress and improves the individual’s spoken performance, which is very important for future teachers.

Ključne besede:oral performance, peer feedback, primary teacher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj