izpis_h1_title_alt

Vloga organizacijske kulture v procesu internacionalizacije : primer strateške povezave med Mercatorjem in Rodić M&B
ID Zadel, Lidija (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zadel3920.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, Rodić M&B, kultura podjetja, združitve podjetij, prevzemi podjetij, internacionalizacija, strategija, kadri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Zadel]
Leto izida:2009
Št. strani:IV, 89 str., 23 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13841 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:18863078 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:966
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, corporate culture, mergers, company takeovers, internationalization, strategy, personnel

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj