izpis_h1_title_alt

From car use reduction to ride-sharing : the relevance of moral and environmental identity
ID Culiberg, Barbara (Avtor), ID Cho, Hichang (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,01 MB)
MD5: 25FC01294B2CD8F56DA3A72EDD8C14C2
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cb.2080 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Car use contributes significantly to environmental pollution, leading people to rethink their transport habits. Previous studies on car use reduction relied on established theories related to values and self-regulation to examine this decision. In this paper, we offer an alternative approach and examine the intention to reduce car use through the prism of identity theory, and propose environmental and moral identities, together with environmental concern, as the main antecedents to the importance of car use reduction and intention to reduce car use. Further, we consider ride-sharing intention as an outcome of the decision to reduce car use. The proposed conceptual model is tested on a sample of consumers from the United Kingdom using an online consumer panel. The results offer partial support for the influence of moral identity, environmental identity, and environmental concern on the importance to reduce car use and intention. The links among the importance of and intention to reduce car use, along with ride-sharing intentions, are supported. Finally, managerial implications are discussed, and future research directions are suggested.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, traffic, ethics, sustainable development
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 396-407
Številčenje:Vol. 22, iss. 2
PID:20.500.12556/RUL-138377 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:1472-0817
DOI:10.1002/cb.2080 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:113059587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.07.2022
Število ogledov:874
Število prenosov:274
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of consumer behaviour
Založnik:Wiley
ISSN:1472-0817
COBISS.SI-ID:1663253 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, promet, etika, trajnostni razvoj

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-1782
Naslov:Vpogled v temne plati tristranskega razmerja v delitveni ekonomiji

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj