izpis_h1_title_alt

Toward a convergence or divergence of adult learning and education policies? : recognition of prior learning in Germany and India
ID Mikulec, Borut (Avtor), ID Singh, Shalini (Avtor), ID Schiller, Jan (Avtor), ID Balappagari, Devaraj (Avtor), ID Tirmize, Syed Tauseef Ahmad (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://revistas.rcaap.pt/sisyphus/issue/view/1389 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:andragogy, adult education, prior learning, educational policy
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 37-60
Številčenje:Vol. 10, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-138370 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
ISSN pri članku:2182-9640
DOI:10.25749/sis.25505 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:115670275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.07.2022
Število ogledov:551
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sisyphus. Juornal of education
Založnik:I.E.U.
ISSN:2182-9640
COBISS.SI-ID:528923417 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Španski jezik
Ključne besede:izobraževanje odraslih, predhodno učenje, andragogika, izobraževalna politika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj