izpis_h1_title_alt

Jezično-kulturna (samo)svijest mladih : hrvatski primjer
ID Ljubešić, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,51 MB)
MD5: D80023ACAD41124AF450847219947A94
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vprašanje odnosa jezika in kulture med mladimi generacijami od nastanka novih medijev in globalnih komunikacij postaja ključno za preživetje majhnih nacionalnih (maternih) jezikov. V tem kontekstu se zastavlja temeljno vprašanje, kako mladi danes doživljajo svoj materni jezik in ali je v njihovem vsakodnevnem komuniciranju pomembno vprašanje jezika in jezikovne kulture. Prispevek obravnava problematiko poučevanja maternega jezika s kurikularne perspektive, pa tudi stališča in mnenja študentov vzgojnoizobraževalne vertikale (razredno in predmetno poučevanje maternega jezika) o jezikovni in kulturni (samo)zavesti in nacionalnem jeziku.

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:hrvaščina, materinščina, kultura, jezikovno-kulturna samozavest, jezikovno-kulturna zavest, mladi
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 485-493
PID:20.500.12556/RUL-138269 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.42-053.6:316.7
DOI:10.4312/Obdobja.38.485-493 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:44900867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2022
Število ogledov:312
Število prenosov:53
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The question of the relationship between language and culture among younger generations since the emergence of new media and global communications is becoming crucial for the survival of small national languages. The fundamental question arises as to how young people today are experiencing their mother tongue and whether it is an important issue in language and language culture in their day-to-day communication. The article deals with the problems of teaching the mother tongue from the curricular perspective, as well as the views and opinions of the students of the educational vertical (class and subject teaching of the mother tongue) about linguistic and cultural (self-) awareness of their national language.

Ključne besede:Croatian language, native language, culture, linguistic-cultural self-confidence, linguistic-cultural awareness, youth

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj