izpis_h1_title_alt

Večpredstavna timska govorna predstavitev strokovne teme kot priprava na javni nastop
ID Jelenko, Tanja (Avtor), ID Sojč, Irena (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,26 MB)
MD5: 40563B690C04FF42C131301829735991
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri razvijanju sporazumevalne zmožnosti v materinščini naj bi se dijaki v srednji šoli urili tudi v govornih predstavitvah strokovnih tem. Dijaki imajo pogosto težave pri ubesediljenju strokovnih vsebin, še zlasti pri govornem podajanju teh, zato avtorici posvečata posebno pozornost zaznanim pomanjkljivostim v govornem nastopanju srednješolcev in opozarjata na nujnost definiranja večpredstavne govorne predstavitve strokovne teme kot besedilne vrste s posebno zgradbo. Navajata tudi primer dobre prakse, in sicer večpredstavne timske govorne predstavitve strokovne teme.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, sporazumevalna zmožnost, besedilne vrste, govorna predstavitev, strokovna tema, pomanjkljivosti, timska govorna predstavitev
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 473-483
PID:20.500.12556/RUL-138268 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'4:808.5
DOI:10.4312/Obdobja.38.473-483 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:46300419 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2022
Število ogledov:840
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Within the development of communication skills in the mother tongue, secondary school students should be additionally trained in the rhetorical part of multimedia presentations of professional topics. Students often have difficulties forming the text of a speech and, particularly, in delivering it. The authors draw particular attention to the perceived deficiencies in delivering the speech and points out the need for the multimedia presentation to be defined as a text type with a specific structure. The theoretical discussion is illustrated by a model of the team-based multimedia presentation of a professional theme.

Ključne besede:Slovenian, communication skills, text type, speech delivery, professional topics, deficiencies, team-based presentation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj