izpis_h1_title_alt

Nekatere jezikoslovne značilnosti naslovov medijskih prispevkov o kriminaliteti v Sloveniji
ID Drobnjak, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,51 MB)
MD5: 0C58FA0E05A2D4C5D4CAAC731D8AD61C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
S pojavom sodobnih tehnologij in novih oblik sporočanja se je začela spreminjati podoba klasičnih in nekdaj tradicionalnih medijev (časopis, televizija, prve spletne strani z novicami). To velja tudi za naslove prispevkov, ki so osrednji predmet našega raziskovanja. V analizo je bilo zajeto naslovje portala prvega slovenskega multimedijskega centra, in sicer (veliki) naslovi iz rubrike Črna kronika v obdobju med letoma 2003 in 2017, kar znaša 10.899 naslovov. Ugotovljena dinamika medijskega poročanja v naslovju se kaže prek različnega uresničevanja, ki je skozi jezikoslovno in kriminološko perspektivo pojasnjeno v prispevku.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naslovi, mediji, kriminaliteta, nasilje, vaba za klike
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 187-196
PID:20.500.12556/RUL-138183 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81:316.774
DOI:10.4312/Obdobja.38.187-196 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:2151246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2022
Število ogledov:645
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Uredniki:Hotimir Tivadar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
With the advent of modern technologies and new forms of communication, the apperance of classic and formerly traditional media (newspapers, TV, first news websites) began to change. The latter also applies to the headlines of such texts, which are the mail subject of this research. The analysis covered headlines of media texts published in the period between 2003 and 2017, which amounts to 10,899 headlines. The identified dynamic of media reporting through headlines can be observed via different realisations that are explained in the article from a linguistic and criminological perspective.

Ključne besede:headlines, media, crime, violence, clickbait

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj