izpis_h1_title_alt

Mlada pesniška generacija med gimnazijci
ID Zupan, Špela (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,45 MB)
MD5: DA60D38A0D06FB57FE0D52CBB118E5B9
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-40/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku najprej predstavim rezultate ankete med profesorji slovenščine na gimnazijah, s katero sem raziskala, koliko in na kakšne načine se s sodobno slovensko poezijo pri pouku srečujejo gimnazijci. Pri raziskavi me je še posebej zanimalo, ali so pri pouku občasno obravnavane tudi pesmi mlade pesniške generacije. V drugem delu prispevka na primerih dobre prakse prikažem, kakšni so lahko za dijake privlačni načini obravnave sodobne slovenske poezije ter zakaj jo je smiselno obravnavati že pred zadnjim letnikom. Predstavim, kako lahko z medbesedilnim branjem dijake seznanjamo tudi z mlado pesniško generacijo in s tem popestrimo običajne šolske ure ter utrjujemo znanje iz učnega načrta.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska poezija, pouk književnosti, gimnazije, mlada pesniška generacija, medbesedilno branje, problemski pouk, ustvarjalni pouk, poučevanje sodobne slovenske poezije, primeri dobre prakse
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 341-346
PID:20.500.12556/RUL-137903 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6-1.09:373.5
DOI:10.4312/Obdobja.40.341-346 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:92367363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2022
Število ogledov:538
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenska poezija
Uredniki:Darja Pavlič
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2021
ISBN:978-961-06-0542-3
COBISS.SI-ID:83371267 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:40
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article starts with a presentation of results of a survey among Slovene high school language teachers. The survey evaluated how much and in what way the students are encountering contemporary Slovene poetry in their lessons. One key question addressed is whether the poetry of the younger poetic generation is also occasionally discussed in class. In the second part, based on examples of good practice, attractive methods of discussing contemporary Slovene poetry are illustrated, and why it would make sense to start using it before the final year of high school. Using intertextual reading can be a method that allows students to encounter the work of younger poets, while strengthening the knowledge required by the curriculum and making school lessons more attractive.

Ključne besede:Slovenian literature, Slovenian poetry, literature lessons, high school, younger generation of poets, intertextual reading, problem-focused lessons, creative lessons, teaching of contemporary Slovene poetry, examples of good practise examples

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj