izpis_h1_title_alt

Kako celoviteje obravnavati poezijo v srednji šoli : primer projektnega dela z dogodkom Podarim ti pesem
ID Slemenjak, Tanja (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,44 MB)
MD5: E547D953C313C049EE3DE5D689F0EB51
URLURL - Source URL, Visit https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-40/ This link opens in a new window

Abstract
Pouk poezije je v osnovni in srednji šoli omejen na obravnavo posameznih pesmi avtoric in avtorjev – v osnovni šoli se v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju obravnavajo besedila mladinske književnosti, v tretjem tudi za odrasle bralce; med pesniškimi besedili prevladujejo slovenska. V srednješolskih programih se obravnavajo posamezna kanonska besedila iz slovenske in svetovne književnosti. V nobenem programu za obvezno domače branje (v osnovni šoli je obvezno domače branje uvedeno v 3. triletju) ni predvidena celotna pesniška zbirka. To onemogoča celovitejšo obravnavo pesnic in pesnikov ter njihovega ustvarjalnega opusa. V prispevku je predstavljena obravnava poezije s projektnim delom, ki temelji na branju celotnih pesniških zbirk in se zaključi z dogodkom Podarim ti pesem.

Language:Slovenian
Keywords:slovenska književnost, slovenska poezija, pouk književnosti, srednja šola, projektno delo, dan poezije, Podarim ti pesem, poučevanje poezije
Typology:1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2021
Number of pages:Str. 335-340
PID:20.500.12556/RUL-137902 This link opens in a new window
UDC:821.163.6-1.09:373.5
DOI:10.4312/Obdobja.40.335-340 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:91907587 This link opens in a new window
Publication date in RUL:05.07.2022
Views:515
Downloads:55
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a monograph

Title:Slovenska poezija
Editors:Darja Pavlič
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Year:2021
ISBN:978-961-06-0542-3
COBISS.SI-ID:83371267 This link opens in a new window
Collection title:Obdobja
Collection numbering:40
Collection ISSN:1408-211X

Secondary language

Language:English
Abstract:
Poetry lessons in primary and secondary schools are limited to interpretation of single poems by chosen poets – in primary school mainly youth literature, especially the poetry of Slovene authors, and in secondary schools students interpret classic Slovene and world literature. This means that students do not acquire knowledge of the whole of the poet’s oeuvre. In this article I present project work in teaching poetry in secondary school based on reading a collection of poems and engaging in the event »I give you a poem«.

Keywords:Slovenian literature, Slovenian poetry, literature lessons, high school, project work, day of poetry, I give you a poem, teaching poetry

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back