izpis_h1_title_alt

Ovrednotenje psihološke prakse na študiju psihologije : magistrsko delo
ID Težak, Timotej (Avtor), ID Bajec, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (552,56 KB)
MD5: 1E24F5BD689B5710F23D3F602DC3B393

Izvleček
Raziskav, ki bi se ukvarjale s proučevanjem EuroPsy kompetenc pri študentih psihologije, je malo, čeprav sta raziskovanje in ovrednotenje teh eden izmed ključnih pogojev za izboljševanje in zagotavljanje kakovostnega visokošolskega študija. V okviru svoje magistrske naloge sem kvalitativno ovrednotil psihološko študijsko prakso, pri čemer sem se osredotočil na kvalitativno analizo novih znanj, ki so jih študenti pridobili na praksi, primarnih kompetenc EuroPsy, ki so jih študenti razvijali tekom prakse, in zadovoljstva študentov z opravljanjem prakse. S tem namenom sem analiziral 27 strokovnih poročil 15 študentov psihologije o opravljanju psihološke študijske prakse na področjih psihologije izobraževanja, klinične psihologije ter psihologije dela in organizacije. Rezultati so pokazali, da so študenti v okviru prakse skupaj razvijali 16 različnih primarnih kompetenc. Pri tem so največ različnih primarnih kompetenc (15) razvijali na področju psihologije izobraževanja. Na podlagi analize rezultatov zaključujem, da so študenti psihologije v glavnem bili zadovoljni z mentoriranjem, ki so ga prejeli tekom opravljanja prakse, in da so v času prakse pogrešali predvsem več sodelovanja v aktivnostih, povezanih z razvijanjem primarnih kompetenc intervencije. Ugotovitve, v zvezi z razvijanimi primarnimi kompetencami na praksi in zadovoljstvom z opravljanjem prakse, so lahko v pomoč tako visokošolskim učiteljem pri oblikovanju kakovostnega študija psihologije, kot tudi mentorjem psihološke študijske oz. supervizirane prakse pri načrtovanju čim bolj poučne in prijetne prakse.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:EuroPsy, kompetence, psihološka praksa, študenti psihologije, ovrednotenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Težak]
Leto izida:2022
Št. strani:30 str.
PID:20.500.12556/RUL-137675 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9:005.963.5(043.2)
COBISS.SI-ID:116170755 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.06.2022
Število ogledov:908
Število prenosov:95
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Evaluation of psychological practice on study of psychology
Izvleček:
There are only a few studies of EuroPsy competences among psychology students, although research and evaluation of these represents one of the key conditions for improving and ensuring higher education quality. As part of my master's thesis, I qualitatively evaluated psychological study practice, focusing on a qualitative analysis of new knowledge acquired by students in the practice, primary EuroPsy competencies developed by students during the practice, and student satisfaction with the practice. I analyzed 27 professional reports of 15 psychology students about psychological study practice in the fields of educational psychology, clinical psychology, and work and organizational psychology. The results showed that the students developed a total of 16 different primary competencies. Most primary competencies (15) were developed in the field of educational psychology. Based on the analysis of the results, I concluded that psychology students were mostly satisfied with the mentoring they received during their psychological practice. Additionally, they mostly wished they could have participated in more activities related to developing primary intervention competencies. Findings related to the developed primary competencies and satisfaction with the practice can help both higher education teachers in designing quality psychology studies, as well as mentors of psychological study or supervised practice in planning as educational und enjoyable practice as possible.

Ključne besede:EuroPsy, competence, internship, psychology students, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj