izpis_h1_title_alt

The Production of English Monophthongs: A Comparison of Primary and Grammar School Students
ID Kure, Daniel (Avtor), ID Stopar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,28 MB)
MD5: A787B61C7528405B62EA5A7C39399D2C

Izvleček
The MA thesis researches and analyzes the production of English monophthongs by Slovene primary school and grammar school students. To examine the most typical errors, a study with twelve participants, six primary school students and six grammar school students, is conducted. The errors of each student are first analyzed individually, and then the overall results of the two groups are compared to see if there are any noticeable differences between the two groups. The findings mostly confirm the predictions of the existing literature on the most typical pronunciation errors of Slovene speakers of English. The study also shows which pronunciation errors are most problematic for the speakers in question, and points to only small differences between the pronunciation of primary and secondary school students.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:contrastive analysis, English monophthongs, English as FL
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-137599 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:112678403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.06.2022
Število ogledov:523
Število prenosov:93
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Produkcija angleških enoglasnikov: primerjava osnovnošolcev in gimnazijcev
Izvleček:
Magistrsko delo razišče in analizira izgovarjavo angleških enoglasnikov pri slovenskih osnovnošolcih in gimnazijcih. Izvedena je študija z dvanajstimi udeleženci (šest osnovnošolcev in šest gimnazijcev), ki ugotavlja napake pri izgovorjavi. Napake vsakega udeleženca so najprej analizirane posamezno, sledi pa primerjava skupnih rezultatov obeh skupin, s katero ugotavljamo, ali se pojavljajo opazne razlike med uspešnostjo obeh skupin. Rezultati študije večinoma potrdijo zaključke drugih avtorjev o najbolj pogostih napakah pri izgovarjavi slovenskih govorcev angleščine. Študija tudi pokaže, katere napake pri izgovorjavi so najbolj problematične pri obravnavanih govorcih, in opozori na le majhne razlike med izgovorjavo osnovnošolcev in gimnazijcev.

Ključne besede:kontrastivna analiza, angleški enoglasniki, angleščina kot tuji jezik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj