izpis_h1_title_alt

Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
ID Zečević, Mila (Avtor), ID Gidaković, Petar (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (801,88 KB)
MD5: 06C3C20328F7B4761832533A5DA10FBF
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.ebrjournal.net/home/vol24/iss2/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Rapid developments in technology and connectedness are influencing how consumers access and use nutrition information. However, this information is not always clear and consistent. The inconsistencies in the information provided to consumers can lead them to uncertainty about which data to use (i.e. consider as correct), especially when different sources of information appear similarly qualified and accurate. This paper aims to highlight the impact of inconsistent information on consumer attitudes. The results of an experiment conducted on a sample of 237 consumers indicate that the inconsistent information, when presented to consumers, influences their attitude in a way that it increases feelings of confusion, leading to lower attitude certainty about the product healthiness.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, nutrition, consumer behaviour, consumer confusion, perceived healthiness, attitude certainty, inconsistent information, nutrition apps
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.06.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 101-110
Številčenje:Vol. 24, iss. 2 (art. 3)
PID:20.500.12556/RUL-137571 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
ISSN pri članku:2335-4216
DOI:10.15458/2335-4216.1300 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:110231299 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.06.2022
Število ogledov:696
Število prenosov:109
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Economic and business review
Založnik:Ekonomska fakulteta
ISSN:2335-4216
COBISS.SI-ID:268649216 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prehrana, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Raziskovalni program
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0084
Naslov:Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj