Details

Kritična obravnava zagotavljanja finančne neodvisnosti revizijskih družb pri revidiranju računovodskih izkazov : magistrsko delo
ID Skitek, Mitja (Author), ID Odar, Marjan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skitek3891.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:računovodstvo, računovodski izkazi, revizija, zunanja revizija, kontrola, raziskave, analiza
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Skitek]
Year:2009
Number of pages:III, 106 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13713 This link opens in a new window
UDC:657
COBISS.SI-ID:18763494 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:28745
Downloads:200
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SKITEK, Mitja, 2009, Kritična obravnava zagotavljanja finančne neodvisnosti revizijskih družb pri revidiranju računovodskih izkazov : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : M. Skitek. [Accessed 29 March 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skitek3891.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:accounting, accounting statements, auditing, external auditing, control, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. ANALIZA STRATEGIJE IN TAKTIK DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANI ORGANIZACIJI
  2. ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
  3. OVREDNOTENJE UPORABE DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANEM PODJETJU
  4. ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
  5. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNEGA MARKETINGA IZBRANE ORGANIZACIJE
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
  2. Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
  3. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  4. Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
  5. Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije

Back