izpis_h1_title_alt

Challenges of creating a digital strategy for retailers : master thesis
ID Kress, Marie (Avtor), ID Jaklič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tekavčič, Metka (Član komisije za zagovor), ID Lahovnik, Matej (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kress4574-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trade, international trade, retail trade, digitalization, information technology, online shopping, changes
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kress]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 55, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-136881 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:105547523 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:482
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Izzivi razvoja digitalne strategije v trgovini
Ključne besede:trgovina, mednarodna trgovina, prodaja na drobno, digitalizacija, informacijska tehnologija, spletna trgovina, spremembe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj