izpis_h1_title_alt

Vpliv in pomen spletnih in družbenih medijev na trženje nepremičnin med mladimi v Sloveniji : magistrsko delo
ID Potočnik, Jure (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zajc Kejžar, Katja (Član komisije za zagovor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/potocnik4568-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, nepremičnine, mladina, trženje, družbena omrežja, el ektronsko poslovanje, brokers, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Potočnik]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 52, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-136876 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:105423619 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:1014
Število prenosov:163
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence and importance of web and social media on real estate marketing among Slovenian youth
Ključne besede:Slovenia, real estate, youth, marketing, social networks, electronic commerce, brokers, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj