izpis_h1_title_alt

Vloga obogatene resničnosti na področju medorganizacijskega trženja na primeru koncerna Kolektor : magistrsko delo
ID Arhar, Rebeka (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zalaznik, Maja (Član komisije za zagovor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/arhar4560-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, informacijska tehnologija, virtualna organizacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Arhar]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 69, 124 str.
PID:20.500.12556/RUL-136871 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.193
COBISS.SI-ID:105363459 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:832
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of augmented reality in business-to-business marketing: the case of the Kolektor concern
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, information technology, virtual organization, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj