izpis_h1_title_alt

Development of marketing strategy for a new premium skincare brand in Slovenia : master's thesis
ID Korošec, Maša (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/korosec4348-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, marketing strategy, products, decision making, consumer behaviour, positioning, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Korošec]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 58, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-136827 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:99260163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:420
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvijanje trženjske strategije nove premium kozmetične znamke v Sloveniji
Ključne besede:trženje, kozmetika, strategija trženja, proizvodi, odločanje, vedenje potrošnikov, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj