izpis_h1_title_alt

Uporaba dizajnerskega razmišljanja pri prenovi blagovne znamke : magistrsko delo
ID Čop, Niki (Avtor), ID Svetina Nabergoj, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cop4536-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, spremembe, dizajnersko razmišljanje, inovativnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Čop]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 67, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-136823 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:99244803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:1086
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using design thinking to redesign a brand
Ključne besede:marketing, brands, changes, design thinking, innovativeness, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj