Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Mediacija v arhitekturi : idejna zasnova večdisciplinarnega univerzitetnega okolja ob Foersterjevem vrtu v Ljubljani : magistrsko delo
ID
Košak, Dominik
(
Avtor
),
ID
Blenkuš, Matej
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Žitnik, Primož
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(90,55 MB)
MD5: 3F9ABC9A9890C6784C97B71ACB5E0E0C
Galerija slik
Izvleček
V magistrski nalogi obravnavam arhitekturo kot mediacijo, ki sooča, povezuje in prežema obstoječe kontekste v prostoru, obenem pa gradi nove. Čas, prostor, družba in funkcija so pojmi, ki jih dobro arhitekturno delo upošteva in prepoznava, na njih pa gradi svojo identiteto. Naloga obravnava območje Foersterjevega vrta v središču Ljubljane, ki je zaznamovano s pestrimi konteksti. Ti danes zaradi šibkega medsebojnega sodelovanja zavirajo potencial vrta, da bi postal osrednji javni prostor univerzitetnih vsebin. Univerza v Ljubljani je vse od svoje ustanovitve leta 1919 vpeta v mestno sliko, danes pa se s premeščanjem nekaterih njenih članic na obrobje spreminja razmerje medsebojne vpletenosti med mestom in univerzo. Napovedi Svetovnega gospodarskega foruma v prihajajočih desetletjih predvidevajo postopno izginjanje poklicev, za katere se izobražujemo danes. Sočasno pa bosta tehnološki napredek in spreminjajoča se dinamika delovanja družbe povečevala potrebo po večdisciplinarnem kadru, ki je zmožen reševanja kompleksnih problemov. To zastavlja temeljna vprašanja o delovanju izobraževalnih ustanov, ki so neposredno vpletene v tovrstno problematiko. Kateri so učinkoviti načini prepletanja družboslovnih in naravoslovnih disciplin ter umetnosti? V kakšnem okolju bodo prihodnje generacije sposobne pridobiti znanja za poklice jutrišnjega dne? Kako lahko prostor sledi hitro spreminjajočim se paradigmam v izobraževanju? Naloga na ta vprašanja odgovarja z mediacijo. Območje Foersterjevega vrta iz prostora prehajanja preoblikuje v pretočno okolje za izmenjavo znanja. Naloga poda odgovor za vzpostavitev večdisciplinarnega univerzitetnega okolja, ki spodbuja možnosti za nove preplete, nove metode, nove moduse ustvarjalnosti in nova znanja za prihodnje generacije.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
arhitektura
,
magistrske naloge
,
Foersterjev vrt
,
Ljubljana
,
Univerza v Ljubljani
,
izobraževalne ustanove
,
Aškerčeva cesta
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FA - Fakulteta za arhitekturo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[D. Košak]
Leto izida:
2019
Št. strani:
154 str.
PID:
20.500.12556/RUL-136631
UDK:
727
COBISS.SI-ID:
3796100
Datum objave v RUL:
12.05.2022
Število ogledov:
1508
Število prenosov:
393
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj