izpis_h1_title_alt

Between philosophy and mathematics : General trends in dissemination, teaching, and research on mathematical logic in 1930s China
ID Vrhovski, Jan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,74 MB)
MD5: 61054636F5B156C5A26A0582BBDD3977
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/as/article/view/10555/10193 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article studies some central developments in the propagation and teaching of math-ematical logic in 1930s China. Focusing on the emergence of a twofold disciplinary ap-proach to mathematical logic, namely as a discipline studied and disseminated by Chinese philosophers on the one hand and mathematicians on the other, this paper explores one of the key turning points in the development of the academic notion of mathematical logic in China. Apart from casting some light on the teaching of mathematical logic in the framework of both philosophical as well as mathematical spheres of inquiry, this article also provides some preliminary insights into the circumstances surrounding the first systematic introduction of mathematical logic into the modern standardized system of education, which gradually took shape over the late-1920s and early 1930s in China.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mathematical logic, mathematics, philosophy, China, Republican Period
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 209-241
Številčenje:Vol. 10 (26), No. 2
PID:20.500.12556/RUL-136572 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:16(510)
ISSN pri članku:2232-5131
DOI:10.4312/as.2022.10.2.209-241 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:107340547 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2022
Število ogledov:680
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Asian studies
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:2232-5131
COBISS.SI-ID:265206272 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:09.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Med filozofijo in matematiko: splošne težnje v šir[j]enju, poučevanju in raziskovanju matematične logike na Kitajskem v 30 letih 20 stoletja
Izvleček:
Članek preučuje osrednje razvojne smernice v širjenju in poučevanju matematične logike na Kitajskem v 30. letih 20. stoletja. Osredotočen na pojav dveh različnih znanstvenih pristo-pov k matematični logiki – namreč kot disciplini, ki so jo preučevali in širili kitajski filozofi na eni strani ter kitajski matematiki na drugi – nadalje preučuje eno izmed osrednjih točk obrata v razvoju matematične logike kot akademske discipline na Kitajskem. Poleg tega, da pojasnjuje, kako se je predmet poučevalo v sklopu tako filozofskih kot tudi matematičnih raziskav, članek prav tako podaja nekaj preliminarnih vpogledov v okoliščine, ki so obdajale prvi sistematični poskus vključitve matematične logike v moderni standardizirani sistem izobrazbe, ki je postopoma nastajal na Kitajskem v 20. in 30. letih 20. stoletja.

Ključne besede:matematična logika, matematika, filozofija, Kitajska, republikansko obdobje

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N6-0161
Naslov:Humanizem v medkulturni perspektivi: Evropa in Kitajska

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj